Μάλλον δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν στο δημοτικό ωδείο μια απάντηση στην απάντηση του Χαρπαντίδη

@ Όσοι Ρουμάνοι λένε που δεν έχουν βρεθεί στο Βουκουρέστι συναντιούνται στην Θάσο. Το νησί έχει βουλιάξει από Ρουμάνους τουρίστες.
@ Από την Ρουμανία και η αγορά της Καβάλας είδε πελάτες και ιδιαίτερα τα απογεύματα που γίνεται ταμείο όπως παλιά.
@ Στο λιμάνι της Κέρκυρας καταπλέουν κρουαζιερόπλοια 300 μέχρι τώρα και στο λιμάνι της Καβάλας είδαμε δύο καταμαράν και μόνο κανονιοβολισμούς που ρίξαμε.
@ Ανησυχούν οι επαγγελματίες της εστίασης ότι η αυστηροποίηση των μέτρων θα επηρεάσει πάλι την κίνηση στα καταστήματα τους. Αυτό ακόμη δεν έχει φανεί γιατί ο κόσμος τα παίζει όλα για όλα.
@ Έμαθα ότι κάποια μέλη της νομαρχιακής του ΚΙΝ.ΑΛ θα βάλουν θέμα αυτό που έγραψα για υιό αντιδημάρχου του Μουριάδη ότι προσφέρει τις υπηρεσίες του στο γραφείο κυβερνητικού βουλευτή. Δεν ξέρω αν θα συγκινηθεί κανείς όμως αν κρίνω και από την περίπτωση του Σιμιτσή μάλλον όχι.
@ Το πρόβλημα που ακούει στο όνομα υπηρεσία συγκοινωνιών της αντιπεριφέρειας λύθηκε με το ελάχιστο προσωπικό που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο όγκο δουλειάς που έχει με νέες μετακινήσεις από άλλες υπηρεσίες ή όχι;
@ Ιδιαίτερα αυτούς του καλοκαιρινούς μήνες που η κίνηση στους δρόμους είναι αυξημένη και χρειάζεται η τροχαία να τους ελέγχει γιατί ο αστυνομικός διευθυντής δεν ζητά επιπλέον προσωπικό ώστε να ενισχυθεί το συγκεκριμένο τμήμα; Και όχι μόνο δεν το ενισχύει με επιπλέον προσωπικό του φορτώνει και με καθήκοντα άλλων τμημάτων. Γι΄ αυτό βλέπουμε να λείπει η τροχαία από τους δρόμους.
@ Στο σχόλιό μου σχετικά με ηλεκτρονική ενημέρωση που έκανε η γραμματεία του Δημοτικού Ωδείου Καβάλας σχετικά με τις οφειλές των γονέων των μαθητών του, μέσω e-mail στο οποίο μπορούσε ο αποδέκτης να δει τα στοιχεία όλων όσων το έλαβαν μια και έγινε ομαδική αποστολή, η διοίκηση του Ωδείου μας έστειλε την εξής απάντηση: «Σε σχέση με το χθεσινό σας δημοσίευμα για τα προσωπικά στοιχεία των παραληπτών του μηνύματος σας ενημερώνουμε ότι δεν κοινοποιήθηκαν από το Δημοτικό Ωδείο Καβάλας προσωπικά στοιχεία των παραληπτών και, ιδίως, όσων χρωστούν δίδακτρα για τα παιδιά τους.
Το Δημοτικό Ωδείο Καβάλας έστειλε το κάτωθι ενημερωτικό σημείωμα προς όλους τους γονείς των εγγεγραμμένων μαθητών του, το οποίο είναι γενικό, δεν επισημαίνει τις οφειλές κανενός και δεν καμία διάκριση μεταξύ οφειλετών και μη:
«Καλημέρα σας, μετά την επανέναρξη των δια ζώσης μαθημάτων στο Ωδείο και φτάνοντας στο τέλος της σχολική χρονιάς 2020-2021, παρακαλούμε για την εξόφληση τυχόν οφειλών σας. Η πληρωμή διδάκτρων πραγματοποιείται μόνο μέσω e-banking σε μία από τις τράπεζες με τις οποίες συνεργάζεται το Ωδείο. Σας ευχαριστούμε».
@ Το ερώτημά μου είναι αν η διοίκηση ή η γραμματεία του Δημοτικού Ωδείου Καβάλας έγινε αποδέκτης παραπόνων γονέων οι οποίοι μας μετέφεραν την αγανάκτησή τους για την συγκεκριμένη «ενημέρωση», σύμφωνα με τους οποίους δεν είχαν ξαναπάρει μια τέτοια ηλεκτρονική ενημέρωση;
Οι γονείς που μας έκαναν παράπονα ουσιαστικά δεν ήταν σύμφωνοι με μια τέτοια ενημέρωση κατά την οποία ο κάθε αποδέκτης βλέπει και τα στοιχεία των υπολοίπων αποδεκτών.
@ Τέλος θα έπρεπε να γνωρίζει η διοίκηση του Δημοτικού Ωδείου Καβάλας, ότι υπάρχει τρόπος ηλεκτρονικής αποστολής με προσωποποιημένη παραλαβή του μηνύματος, από τον κάθε αποδέκτη, χωρίς να γνωρίζει τους υπολοίπους αποδέκτες.
Αν δεν το γνωρίζουν είναι χρήσιμο να ρωτήσουν τους αρμοδίους του Δήμου Καβάλας.

Η δημοσίευση της οποιασδήποτε λίστας αποδεκτών ηλεκτρονικών μηνυμάτων ομαδικά συνιστά …ουσιαστικά δημοσίευση προσωπικών δεδομένων…

Επικοινωνία

Ε: evdomimera[@]gmail.com

Δ. : ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ 22

ΤΗΛ. : 2510222141

ΚΙΝ : 6948367220

 

 

Καθημερινή επικαιρότητα και ενημέρωση
Τα πάντα για την Καβάλα
Εφημερίδα 7η ΜΕΡΑ

 

Ενημερωτικη Λιστα