Εγώ θα συνεχίσω να ρωτώ τον δήμαρχο, τον αντιδήμαρχο πολιτισμού Απόστολο Μουμτσάκη και τον Λάκη Γρανά πρόεδρο του ΔΗΠΕΘΕ με ποίες αποφάσεις ο κ. Ζοπόγλου μιλά εξ ονόματος του Κοσμόπολις και πως διαχειρίστηκε την χρονιά που μας πέρασε τις συμφωνίες και την οργάνωση των εκδηλώσεων; Προφανώς υπάρχει μια αυθαιρεσία και δόθηκαν αρμοδιότητες στον κ. Ζοπόγλου χωρίς να πηγάζουν από αποφάσεις κάποιων συλλογικών οργάνων. Προφανώς αν κάποιος καταγγείλει τον κ. Ζοπόγλου στην αρχή διαφάνειας για διαχείριση προσωπικών δεδομένων χωρίς να έχει αυτή την αρμοδιότητα να δω τότε ποιες όπερες θα ανεβάσει.
@ Αλλά ποιος έχασε το μέτρο για να το βρει ο κ. Ζοπόγλου. Δεν φτάνει που δεν είναι τίποτε ούτε καλλιτεχνικός διευθυντής αλλά ούτε αντιδήμαρχος πολιτισμού αλλά ούτε και πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ καταφέρθηκε εναντίον του κ. Εριφυλλίδη με αφορμή τα όσα έγραψε για το ανέβασμα της όπερας του Πουτσίνι “Λα Μποέμ”. Συγκεκριμένα ο κ. Ζοπόγλου έγραψε. “ Μια σημαντική πολιτιστική παραγωγή για τον τόπο μας το La Bohéme του Cosmopolis festival ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Είναι μεγάλη η χαρά μου που συνεργάστηκα με το πλήθος ανθρώπων και συλλόγων που εκτίμησε από το ξεκίνημα της αυτήν την προσπάθεια και αποδέχθηκε να είναι μέρος της δουλεύοντας με απίστευτο μεράκι και αγάπη για την τέχνη.
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ και εύχομαι να βρεθούμε πάλι σύντομα.
Υποσημείωση: Τις πικρόχολες και ελιτίστικες κριτικές αυτών που έχουν παρακολουθήσει 300 όπερες και το παίζουν ιθύνοντες, τις αφήνουμε στην άκρη καθώς κανείς δεν δικαιούται να μιλάει αν δεν είναι παρών στην προσπάθεια. Θεωρείται το λιγότερο αναξιόπιστος και προκατειλημμένος”.
@ Ως τι τους ευχαριστεί όλους μέσα από την καρδιά του ο κ. Ζοπόγλου; Ίσως γιατί εδώ και 5 χρόνια έχει πληρωθεί με 125.000 ευρώ τα 4 πρώτα χρόνια μέσω της “Δημωφέλειας” και φέτος μέσω μια ιδιωτικής εταιρείας της Θεσσαλονίκης που της δόθηκε με ανάθεση η οργάνωση της όπερας.