Φαίνεται ότι ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ έχει χάσει τον έλεγχο της επιχείρισης την οποία διοικεί τρόπος του λέγειν. Εκτός από τους λάθος λογαριασμούς που στέλνουν με περσινές ημερομηνίες, εκτός από την επιμήκυνση του χρόνου με χρεώσει επιπλέον κυβικών που επιβαρύνουν τον καταναλωτή γιατί αλλάζει κλίμακα σήμερα θα σας δώσω και ένα άλλο περιστατικό το οποίο δείχνει πόσο δίκαιο είχαν όλοι αυτοί που αντιδρούσαν στην προμήθεια των λογισμικών προγραμμάτων από μια εταιρεία της Κύπρου μέσω Ξάνθης που αμφιβάλω αν έλυσε έστω και ένα πρόβλημα της επιχείρισης.
@ Χθες λοιπόν δέχθηκα ένα τηλεφώνημα συνδημότη μας ο οποίος μου είπε ότι θέλει να καταγγείλει την ΔΕΥΑΚ γιατί προσπάθησε να πληρώσει τον λογαριασμό του ηλεκτρονικά που έληγε την επόμενη μέρα και δεν μπόρεσε να το κάνει αφού το σύστημα είχε παγώσει και δεν του επέτρεπε να κάνει καμιά κίνηση για να τον ξοφλήσει. Αφού προσπάθησε αρκετές φορές είπε να πάρει και ένα τηλέφωνο μήπως και κάποιος του πει τι λάθος κάνει και δεν μπορεί να πληρώσει τον λογαριασμό του. Σε τρία διαφορετικά νούμερα που πήρε δεν το σήκωσε κανείς και αναγκάσθηκε να πάρει στις βλάβες όπου στάθηκε τυχερός αφού κάποιος σήκωσε το τηλέφωνο. Στην ερώτηση του γιατί δεν μπορεί να πληρώσει ηλεκτρονικά τον λογαριασμό του, του απάντησε ο υπάλληλος ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το σύστημα το οποίο παρουσίασε κάποια βλάβη και από εκεί που το πήραν δεν μπορούσαν να το λύσουν. Μάλιστα τον προέτρεψε να πληρώσει τον λογαριασμό του μέσω τράπεζας αλλά δεν ήξερε τι να του πει όταν του επεσήμανε του υπαλλήλου ότι υπάρχει κάποια επιβάρυνση χρηματική αν τον πληρώσει μέσω τράπεζας. Τότε ο υπάλληλος τον προέτρεψε να πάει στα ταμεία της δημοτικής αγοράς και να επιβαρυνθεί με τα χρήματα της μετακίνησης του με λεωφορείο ή ταξί.
@ Κλείνοντας, μου πέταξε και το εξής. Αυτός είναι ο σύγχρονος δήμος του Μουριάδη; Τι να του απαντούσα τώρα εγώ ότι τα γράφω και τα λέω εδώ και 5 χρόνια;
@ Δεν βαρέθηκαν από την ΔΕΥΑΚ να ανακοινώνουν κάθε εβδομάδα διακοπή νερού στους ίδιους δρόμους της ΔΕΠΟΣ; Φτάνει αλλάξτε το δίκτυο να τελειώνουμε επιτέλους.