Τι μεγάλες κουβέντες από μια μικρή σε επιτυχίες καλλιτεχνική διευθύντρια. Η κ. Βαμβακά- Οικονόμου η οποία έχει την ευθύνη εκτός από ΔΗΠΕΘΕ και του φεστιβάλ Φιλίππων έγραψε στο “Αθηνόραμα” ότι τα έργα που ετοίμασε το ΔΗΠΕΘΕ και τα ενέταξε στο παράλληλο φεστιβάλ Φιλίππων μαζί με αυτά που ήρθαν και θάρθουν από την Αθήνα “θα αποτελέσουν 21 ξεχωριστούς σταθμούς μιας διαδρομής που ελπίζουμε να μας οδηγήσει στο φως”.
@ Προφανώς σύμφωνα με τα λεγόμενα της κ. Βαμβακά- Οικονόμου τα προηγούμενα χρόνια το φεστιβάλ Φιλίππων και το παράλληλο φεστιβάλ ήταν στα σκοτάδια και φέτος με επτά παραγωγές με θέμα τον Βασίλη Βασιλικό θα βγει στο φως. Νομίζω ότι η κ. Βαμβακά μάλλον δεν έμαθε από τους περσινούς πειραματισμούς της που πήγαν άπατοι και θέλει να επαναλάβει την περσινή της αποτυχία. Στα χνάρια του προκατόχου της Θοδωρή Γκόνη ανεβάζει τις επτά παραστάσεις σε “Ένα πρώην τζαμί, ένα εγκαταλελειμμένο αντλιοστάσιο, το φρούριο μιας άλλης εποχής, ένα ερειπωμένο εργοστάσιο, μια γραφική ταβέρνα και φυσικά ο αρχαιολογικός”. Και όλα αυτά αν φέρω την εικόνα από την πρώτη παράσταση που δόθηκε στο κτήριο της παλιάς μουσικής στην Παναγία 30 άτομα ήταν και δεν ήταν στις καρέκλες των θεατών καταλαβαίνω ότι και φέτος το παράλληλο φεστιβάλ θα κάνει χαμηλές πτήσεις.
@ Δεν μιλώ φυσικά για το κεντρικό φεστιβάλ Φιλίππων που ξεκίνησε με την αποτυχημένη συναυλία του Κραουνάκη και συνεχίστηκε με την παραγωγή “Όρνιθες” που ήρθαν για να δοκιμαστούν στο δικό μας θέατρο πριν κατεβούν στην Επίδαυρο. Με λίγα λόγια ότι γίνεται κάθε χρόνο το ίδιο θα γίνει και φέτος παρά τα μεγάλα λόγια της κ. Βαμβακά- Οικονόμου.
@ Ο δήμαρχος ως παιδί του λαού δεν κάθετε στις πρώτες θέσεις του θεάτρου των Φιλίππων αλλά προτιμά να κάτσει μαζί με τον λαό. Τι να σου πω βρε Θόδωρε που μας το παίζει και παιδί του λαού με 3.500 ευρώ μισθό.