Είναι γεγονός ότι έχει καθυστερήσει η παραχώρηση του λιμανιού “Φίλιππος Β΄” στην Ελληνοαμερικανική κοινοπραξία η οποία ήταν έτοιμη στο τέλος του 2023 να ξεκινήσει τα έργα που δεσμεύτηκαν να κάνουν. Σύμφωνα με πληροφορίες μου η καθυστέρηση της παραχώρησης έχει να κάνει με την έλλειψη κεφαλαίων αλλά και με την αλλαγή των σχεδίων για την χρήση του λιμανιού και για την μεταφορά αμυντικού υλικού από το λιμάνι “Φίλιππος Β΄” προς την Βαλκανική και τις βόρειες χώρες. Αυτό καθιστά, αν έχει κάποια βάση, την σιδηροδρομική χάραξη ακόμη πιο επικίνδυνη αφού η μεταφορά πολεμικού υλικού δίπλα από την βιομηχανία των λιπασμάτων είναι άκρως επικίνδυνη και αυτό πιστεύω ότι γίνεται κατανοητό χωρίς πολλές εξηγήσεις.
@ Αυτή η αλλαγή στον προσανατολισμό των δραστηριοτήτων του λιμανιού “Φίλιππος Β΄” το βάζει σε νέα θέση αξιολόγησης και το ανεβάζει βαθμίδα επικινδυνότητας.
@ Προφανώς αυτή η αλλαγή των στόχων που είναι και η εξυπηρέτηση Νατοικών υποθέσεων, στην συνάντηση που έγινε πριν από μερικές εβδομάδες στο υπουργείο υποδομών παρουσία του κ. Σταικούρα δεν συζητήθηκε προφανώς για να μην αυξήσει την επικινδυνότητα της σιδηροδρομική χάραξη με την οποία δεν συμφωνούν όλοι να περνά ξυστά από την βιομηχανία των λιπασμάτων.
@ Μια από τις ερωτήσεις που πρέπει να τεθούν στον υπουργό υποδομών και συγκοινωνιών Χρίστο Σταικούρα είναι και αυτό της σιδηροδρομικής χάραξης και τις χρήση του λιμανιού “Φίλιππος Β΄” για Νατοϊκούς σκοπούς όταν σε λίγες μέρες θα βρεθεί στην Καβάλα για να πουλήσει την ΝΔ ενόψει Ευρωεκλογών.