Κατεβάστε τα αυτοκίνητα από τα πεζοδρόμια και οι πιάτσες των διαμαρτυρομένων ταξιτζήδων

Στα κάγκελα είναι τις τελευταίες ημέρες οι ιδιοκτήτες ταξί με αφορμή την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του δήμου σε ότι έχει να κάνει με τις πιάτσες των ταξί στον κέντρο της πόλης.
@ Την μελέτη του έργου της πλατείας 28ης Οκτωβρίου ή όπως είναι γνωστή του Καπνεργάτη την είχε κάνει το 2013 επί δημαρχίας Σιμιτσή ο τότε αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών Θόδωρος Μουριάδης.
Όταν την πήρε λοιπόν την μελέτη, την οποία πλήρωσε ο δήμος αν δεν κάνω λάθος, κοντά στις 700.000 ευρώ δεν είδε ότι η Κασσάνδρου και η Αβέρωφ ήταν στο σχέδιο πόλης πεζόδρομοι, ενώ παράλληλα δεν πρόσεξε ότι στην συγκεκριμένη μελέτη δεν υπήρξε πρόβλεψη για το που θα πήγαινε η πιάτσα των ταξί μπροστά από το κτήριο του ΟΤΕ.
@ Καταλαβαίνει κανείς ότι όπως λειτουργούσε επί αντιδημαρχίας του ο Μουριάδης λειτουργεί και τώρα ως δήμαρχος, δηλαδή πρόχειρα.
@ Και εκείνη η μελέτη σκάλωσε στη συνέχεια στα χέρια της Τσανάκα η οποία προχώρησε σε τοπική πράξη εφαρμογής σχεδίου της συγκεκριμένης περιοχής και έτσι ξεκίνησε το έργο. Όσο ο Μουριάδης βρισκόταν σε προεκλογική περίοδο το 2022 και το 2023 υποσχόταν στους ταξιτζήδες ότι θα βρει λύση προκειμένου να τους εξυπηρετεί αποκρύπτοντας ότι δεν θα ακολουθήσει αυτό που είχαν συμφωνήσει με τη διοίκηση της Τσανάκα να ανοίξει ο δήμος ένα δρόμο γύρω από το κτήριο του ΟΤΕ που θα βγαίνει παράλληλα με τη σημερινή πιάτσα καρφί στην οδό Βενιζέλου. Αφού λοιπόν κέρδισε τις εκλογές, μετά έδειξε ότι ενδιαφέρεται για το αισθητικό μέρος της περιοχής και ζητά από τους ταξιτζήδες να πάνε αλλού
και συγκεκριμένα να βγουν στην οδό Βενιζέλου κάτι που όμως οι οδηγοί των ταξί δεν θέλουν.
@ Ένα άλλο πρόβλημα δημιουργήθηκε και με την πιάτσα των ταξί που ήταν μπροστά από το πρώην πρωτοδικείο η οποία με τα έργα που γίνονται καταργήθηκε και αυτή. Η πρόταση του αντιδημάρχου τεχνικών υπηρεσιών του δήμου, μετά τη διαμαρτυρία των ταξιτζήδων, ήταν να δημιουργηθούν 5 θέσεις
στάθμευσης μπροστά από την είσοδο του παλιού πρωτοδικείου. Δεν γνωρίζω αν εκείνη η περιοχή που προτάθηκε ανήκει στο δήμο. Αν όμως δεν ανήκει στο δήμο και είναι ιδιοκτησία ΕΤΑΔ θα μπλέξουν πάλι τα πράγματα.
@ Με όλα τα παραπάνω θέλω να δείξω ότι δεν υπάρχει ένα σχέδιο στο δήμο Καβάλας και αυτό που υπάρχει διαλύει το κυκλοφοριακό στο κέντρο της πόλης χωρίς παράλληλα να δίνει λύσεις με την δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης.
@ Δεν θα μιλήσω για τις γειτονίες όπου εκεί γίνεται ο χαμός αφού τα αυτοκίνητα έχουν ανεβεί στα πεζοδρόμια και οι πεζοί έχουν κατεβεί στους δρόμους. Φυσικά δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για την δημιουργία περιφερειακών χώρων στάθμευσης και όσα από το 2020 έλεγε ο Μουριάδης για τα “πάρκινγκ τσέπης” αυτός τα έλεγε και μόνο αυτός τα άκουγε.

Επικοινωνία

Ε: evdomimera[@]gmail.com

Δ. : ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ 22

ΤΗΛ. : 2510222141

ΚΙΝ : 6948367220

 

 

Καθημερινή επικαιρότητα και ενημέρωση
Τα πάντα για την Καβάλα
Εφημερίδα 7η ΜΕΡΑ

 

Ενημερωτικη Λιστα

Εβδόμη Ημέρα