Το κυκλοφοριακό είναι το νούμερο ένα πρόβλημα σήμερα στην πόλη της Καβάλας. Όπου και αν βρεθείς μεταξύ των Καβαλιωτών οι συζητήσεις γυρίζουν γύρω από αυτό το θέμα και την αδυναμία της διοίκησης του δήμου να βάλει μια τάξη.
@ Όμως πως να βάλει τάξη η σημερινή διοίκηση του δήμου όταν επί χρόνια το αγνοεί το πρόβλημα; Το κυκλοφοριακό ήταν πάντα πρώτο στον κατάλογο των προβλημάτων των Καβαλιωτών και ένα από τα μεγάλα στοιχήματα όλων των διοικήσεων του δήμου ήταν η επίλυση του. Στο παρελθόν έγιναν προσπάθειες να μπει μια τάξη όπως την περίοδο της δημαρχίας Εριφυλλίδη αλλά ήρθε η διοίκηση του Σιμιτσή και ακύρωσε ή εφάρμοσε εν μέρη την κυκλοφοριακή μελέτη Παρασκευόπουλου.

@ Η διοίκηση Μουριάδη έβλεπε από το 2019 και ειδικά μετά την πανδημία ότι τα βραχείας μίσθωσης κατρακυλήματα αυξάνοντα με τρομακτικό ρυθμό. Αδιαφόρησε αφού από καλοκαίρι σε καλοκαίρι βολευόταν τα πράγματα όμως πέρσι και φέτος με τα έργα που γίνονται στο κέντρο της Καβάλας το πρόβλημα χτύπησε ταβάνι.
@ Ο δήμαρχος αντί να δει το πρόβλημα κατάματα κατά την προσφιλή του μέθοδο προσπάθησε να αποποιηθεί των ευθυνών και υιοθέτησε δύο επικοινωνιακές μεθόδους. Η πρώτη ήταν ότι δεν πρέπει να κατεβαίνουν οι Καβαλιώτες στην αγορά με τα αυτοκίνητα τους και η δεύτερη ότι θα συνηθίσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα που το δημιουργούν οι τουρίστες.
@ Αν είναι δυνατόν μια δημοτική αρχή να αντιμετωπίζει τα κυκλοφοριακά προβλήματα με απαγορεύσεις και με ευχές.
@ Στο τέλος του καλοκαιριού και μετά από πολύ πίεση από την αντιπολίτευση μέσα στο δημοτικό συμβούλιο ο Μουριάδης άρχισε να μιλά για την πρόσληψη ενός μελετητή προκειμένου να βρει τρόπους ανακούφισης και όχι επίλυσης του κυκλοφοριακού. Για ακόμη μια φορά προτρέχει και καταλήγει σε συμπεράσματα και προκαταβάλει το αποτέλεσμα για να δείξει ότι έχει εκείνες τις επιστημονικές γνώσεις που του επιτρέπουν να κάνει τέτοιες προσεγγίσεις.
@ Έτσι έκανε και με την μελέτη, έτσι την είχε αρχικά χαρακτηρίσει, και τώρα απλά μια μέτρηση των αυτοκινήτων που περνούν πάνω από την πεσμένη γέφυρα την παρουσιάζει ως αποτέλεσμα προς χρήση. Έτσι έκανε και με την μελέτη που ποτέ δεν έδωσε στον υπουργείο άμυνας για τα στρατόπεδα αλλά και για το πρώην πρωτοδικείο. Έχει κλονιστεί προ πολλού η εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του Μουριάδη και έχει χαθεί κάθε ελπίδα ότι θα μπορέσει να λύσει κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δήμος της Καβάλας.
@ Από αυτή τη στήλη θα σας μεταφέρω τις απόψεις συμπολιτών μας για το πως είδα το κυκλοφοριακό χάος τις τελευταίες ημέρες της περασμένης εβδομάδας.
@ “Χαιρετώ,
Συγνώμη μήπως ζώ στο φεγγάρι και δεν βλέπω τίποτα ,εγώ σας χαος νομίζω ότι υπάρχει, όταν όλη η τροχαία και δημοτική αστυνομία, είναι στους δρόμους και τα 5 χιλιόμετρα τα κάνεις σε 2 ώρες, βλέπε κηφισίας Αθήνα.
Τώρα εμείς για 10 λεπτά καθυστέρηση (το πολύ- πολύ) για 3 με 4ωρες την ημέρα (κυρίως όταν έρχεται πλοίο) που το βλέπουν το χάος, όλοι αυτοί οι φωστήρες δημοτικοί σύμβουλοι.
ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΣΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ ΠΟΣΟΙ ΛΙΜΕΝΟΙΚΟΙ,ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΤΡΟΧΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!
ΑΣ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ 1 ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΛΕΜΟΝΙΔΗ,ΕΝΑ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ Η ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΥΘΕΙ ΤΟΤΕ ΑΣ ΣΚΕΦΘΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΣΟΦΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥΤΟΥ.
ΜΑΚΑΡΙ ΤΟ ΧΑΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥ ΥΠΕΡΑΡΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΩ,ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε?. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ”.
@ Ένα άλλο σχόλιο από τον πρώην δημοτικό σύμβουλο Νίκο Ξανθόπουλο. “Επικοινώνησαν μαζί μου κάτοικοι της οδού Πιπίνου σττις Καμάρες. Χθες λοιπόν Παρασκευή βρέθηκα εκεί και άκουσα θέματα της γειτονιάς τους. Ξεκίνησαν από το έργο εμπνεύσεως Σιμιτσή και την νταμαροποίηση της γειτονιάς τους. Συνέχισαν με την στάθμευση και τις κενές περιεχομένου προεκλογικές υποσχέσεις Μουριάδη. Πήγαν στην παρέμβαση που έγινε μπροστά από τις Καμαρες. Κατέληξαν στο κυκλοφοριακό. Αν κάποιος έβλεπε την κατάσταση από την Κουντουριώτου προς την Ομόνοιας, ίσως καταλάβαινε την τροπή που παίρνουν τα πράγματα. Και να φανταστεί κανείς ότι χθες λόγω της βροχής η κυκλοφορία δεν ήταν όπως συνήθως”.