“ Έχουν γραφεί και ειπωθεί πολλά σχετικά με το αν η Καβάλα είναι μια πόλη φιλική για άτομα με αναπηρία. Έχουν επίσης αναδειχθεί πολλάκις όλα εκείνα τα σημεία, τα οποία εγκυμονούν κινδύνους, αν όχι αποκλεισμούς, για τους συνανθρώπους μας με προβλήματα όρασης. Ξεπερνά όμως οτιδήποτε περιγράφει ή διαπιστώνει κανείς, η ανεπάρκεια όσων σχεδίασαν την παρέμβαση στον άγιο Νικόλαο! Μετά όσα έχουν γραφεί ή ειπωθεί, να εκτελείς ένα έργο το 2024, στο οποίο ο οδηγός για τα άτομα με προβλήματα όρασης, ακυρώνεται εν τοις πράγμα σι, λόγω υπερβάλλουσας ανικανότητας. Πάει πολύ! Πως αλλιώς να περιγραφεί ό,τι κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή, σε δρομάκι του Αγίου Νικολάου; Εάν δεν έβλεπα καθημερινά τον δήμαρχο της πόλης εκεί, θα σκεφτόμουν ότι κάτι ξέφυγε. Είναι δυνατόν να εκτελείται με αυτόν τον τρόπο το συγκεκριμένο έργο; Μελετητές, μελέτησαν, ειδικοί, ενέκριναν, πτυχιούχοι, απεφάνθησαν, τι; Ότι αυτό αποτελεί βέλτιστη πρακτική, ικανή να επιτρέψει εκεί, την κίνηση συμπολιτών μας με προβλήματα όρασης; Περιμένω την ώρα της παραλαβής του έργου και της έγκρισης του από τους δημοτικούς συμβούλους. Περιμένω και επιμένω, ότι δεν μπορεί, δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί αυτό το χάλι!”.
@ Τα παραπάνω σχόλια είναι του Νίκου Ξανθόπουλου του πρώην δημοτικού συμβούλου και περιγράφει την εικόνα που παρουσιάζει ένας μικρός δρόμος μέσα στον Άγιο Νικόλαο όπου τις κίτρινες διαδρομές για τους τυφλούς τις διακόπτουν 5 φρεάτια αποστράγγισης. Αν είναι δυνατόν να βαδίζουν οι τυφλοί πάνω σε αυτές τις διαδρομές και στα πέντε βήματα το μπαστούνι τους να πέφτει μέσα σε μια σχισμή από τα συγκεκριμένα φρεάτια. Τελικά τι σόι έργα κάνουν αυτοί οι πτυχιούχοι του Μουριάδη που οδηγούν τις διαδρομές για τους τυφλούς πάνω σε κολώνες φωτισμού και σε φρεάτια που αν σκαλώσουν θα βρεθούν πεσμένοι κάτω με κίνδυνο τραυματισμού; Άλλοι δεν έχουν το φως τους οι διοικούντες τον δήμο δεν βλέπουν.
@ Αν δεν κάνω λάθος ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών που τον προσέβαλαν όταν του έκαναν κριτική για της παιδική χαρά του πάρκου στο Φάληρο μετά τον τραυματισμό ενός παιδιού όταν έσπασε η τραμπάλα που έπαιζε τώρα τι έχει να πει για ένα έργο που το επισκεπτόταν καθημερινά και μπροστά στα μάτια εξελισσόταν η κακοτεχνία; Δικαιολογίες απ΄ ότι καταλαβαίνετε δεν υπάρχουν κ. Γούλα.