Καταναλώτρια που επισκέφθηκε κατάστημα γνωστής αλυσίδας στην Ελευθερούπολη Καβάλας υπέβαλε επίσημη αναφορά στις αρμόδιες αρχές για περιστατικό που σημειώθηκε εντός του καταστήματος.
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κινητοποιήθηκε άμεσα και
πραγματοποίησε επιτόπιο έλεγχο στις 30 Ιουνίου 2025.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο υπεύθυνος του καταστήματος επιβεβαίωσε
στους επιθεωρητές της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Π.Ε. Καβάλας τους ισχυρισμούς
που περιλαμβάνονταν στην καταγγελία. Σύμφωνα με τη νομοθεσία “Οι λιανοπωλητές υποχρεούνται να κόβουν τον κιμά από κομμάτι κρέατος με οστά ή χωρίς οστά, που διαλέγει ο καταναλωτής και η κοπή να γίνεται πάντα μπροστά στον καταναλωτή” (Άρθρο 20 παρ2 ΥΑ 91354/2017).
Ωστόσο εργαζόμενος στο τμήμα κρεοπωλείου σε σουπερμάρκετ της αλυσίδας στην Ελευθερούπολη Καβάλας αρνήθηκε να κόψει κιμά από κομμάτι κρέατος που επέλεξε πελάτισσα όταν του το ζήτησε.
Όπως δείχνει η εξέλιξη των γεγονότων η πελάτισσα ήταν γνώστης της νομοθεσίας και των δικαιωμάτων των καταναλωτών και προέβη σε καταγγελία στην Περιφέρεια.
Ακολούθησε επιτόπιος έλεγχος στο κατάστημα, στις 30 Ιουνίου και ο υπεύθυνος
επιβεβαίωσε στους επιθεωρητές της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφερειακής
Ενότητας Καβάλας “την άρνηση του εργαζομένου στο κρεοπωλείο να κόψει κιμά από κομμάτι μοσχαρίσιου κρέατος της επιλογής της καταγγέλλουσας πελάτισσας”. Στο σουπερμάρκετ επιβλήθηκε πρόστιμο 1.000€ με την αριθ. πρωτ. 222828/2444/11-07- 2025 Απόφαση της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Καβάλας.