Δεν το βλέπω το λιμάνι “Φίλιππος Β΄” να παίρνει σύντομα μπρος, άλλωστε δεν βιάζονται αυτοί στους οποίους παραχωρήθηκε όταν έχουν 10 χρόνια μπροστά τους για αν το φτάσουν σε πλήρη λειτουργία. Το λιμάνι “Φίλιππος Β΄” δεν έχει μεγάλο ενδιαφέρον εκτός από τις εξαγωγές σε σιτηρά και μάρμαρα. Πρόκειται για ένα λιμάνι που δεν θα μπορέσει να παίξει ποτέ σημαντικό ρόλο όταν αυτό το οποίο μαζεύει όλη την εμπορική δραστηριότητα είναι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και που αυτό ακόμη γνωρίζει ύφεση.
@ Φαίνεται ότι ο υπουργός υποδομών ο κ. Σταικούρας δεν θέλει να καταλάβει απλά πράγματα στο θέμα της όδευσης του σιδηροδρόμου από τους Τοξότες μέχρι το λιμάνι “Φίλιππος Β΄”. Τι δεν καταλαβαίνει ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι η συγκεκριμένη μονή σιδηροδρομική γραμμή δεν θα γνωρίσει μεγάλες δόξες ούτε θα αλλάξει τις μετακινήσεις των εμπορευμάτων όταν με λιγότερα χρήματα οι επιχειρήσεις διακινούν τα προϊόντα τους. Έτσι λοιπόν το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να βάλει σε κίνδυνο τις μεγάλες βιομηχανίες της περιοχής από τις οποίες περνά δίπλα. Το κόστος για να αλλάξει την χάραξη ο Σταικούρας δεν είναι τεράστιο αλλά και δεν το κάνει για άγνωστο λόγο.