Φέρνει ο Παναγιωτόπουλος την αλλαγή τη σιδηροδρομικής χάραξης στο υπουργικό συμβούλιο της Παρασκευής;

Δεν μπορώ ειλικρινά να καταλάβω τον Υπουργό Συγκοινωνιών και Μεταφορών, κ. Σταϊκούρα, πώς δεν ανησυχεί, μετά τα όσα συνέβησαν στα Τέμπη, και επιμένει να θέλει να περάσει τη σιδηροδρομική γραμμή για το λιμάνι «Φίλιππος Β΄» πάνω από τον αγωγό φυσικού αερίου που συνδέει τη ΒΦΛ με το εργοστάσιο των πετρελαίων. Όμως, από την άλλη, είναι δυνατόν να το επιτρέψουν αυτό οι Καβαλιώτες;

@ Πληροφορήθηκα ότι ο Νίκος Παναγιωτόπουλος θα φέρει στο κυβερνητικό συμβούλιο που θα γίνει την Παρασκευή το θέμα της μετακίνησης της χάραξης, ώστε να μην προκύψουν κίνδυνοι στο μέλλον από οποιοδήποτε ατύχημα. Νομίζω ότι, αν ο Νίκος Παναγιωτόπουλος καταφέρει να πείσει τον Πρωθυπουργό για την αναγκαιότητα αλλαγής της χάραξης, ώστε η σιδηροδρομική γραμμή να μην περνάει πάνω από τον αγωγό που μεταφέρει το φυσικό αέριο από τη ΒΦΛ στις χερσαίες εγκαταστάσεις των πετρελαίων, θα είναι μια μεγάλη νίκη για την Καβάλα.

@ Η ανησυχία για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών γραμμών είναι δικαιολογημένη, ιδίως μετά από σοβαρά ατυχήματα που έχουν συμβεί στην Ελλάδα. Στις 28 Φεβρουαρίου 2023, μια επιβατική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με εμπορευματική κοντά στη Λάρισα, στην περιοχή των Τεμπών, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, κυρίως φοιτητές. Η έρευνα αποκάλυψε χρόνιες ελλείψεις ασφαλείας στο σιδηροδρομικό σύστημα, οι οποίες εξακολουθούν να χρειάζονται αντιμετώπιση για την αποφυγή επανάληψης τέτοιων τραγωδιών. reuters.com

@ Επιπλέον, στις 13 Μαΐου 2017, ένα επιβατικό τρένο εκτροχιάστηκε και συγκρούστηκε με ένα σπίτι στο Άδενδρο, προκαλώντας τον θάνατο τριών ανθρώπων και τον τραυματισμό δέκα. Η προκαταρκτική έκθεση ανέφερε ότι η αιτία του ατυχήματος ήταν η υπερβολική ταχύτητα. Βικιπαίδεια

@ Επίσης, στις 16 Ιανουαρίου 1972, μια σύγκρουση μεταξύ μιας επιβατικής και μιας στρατιωτικής αμαξοστοιχίας στα Ορφανά είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 21 ανθρώπων και τον τραυματισμό περισσότερων από 40. Η αιτία του δυστυχήματος αποδόθηκε σε ανθρώπινο λάθος λόγω έλλειψης συντονισμού μεταξύ των σταθμαρχών. Βικιπαίδεια

@ Αυτά τα περιστατικά υπογραμμίζουν την ανάγκη για αυστηρά μέτρα ασφαλείας και προσεκτικό σχεδιασμό στις σιδηροδρομικές υποδομές, ειδικά όταν αυτές διασταυρώνονται με άλλες κρίσιμες εγκαταστάσεις, όπως αγωγούς φυσικού αερίου.

ΕΒΔΟΜΗ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
Έκδοση: Καθημερινή
ΑΦΜ: 800828862 ΔΟΥ: ΚΑΒΑΛΑΣ
Αρ. ΓΕΜΗ:142329830000

Διεύθυνση: ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ 22
Τηλ: +30 2510222141
Email: evdomimera@gmail.com
Ιδιοκτήτης & Κύριος Μέτοχος: ΄Δήμητρα Ιωάννου Κέντη
Νόμιμος εκπρόσωπος & Διευθυντής: Δήμητρα Ιωάννου Κέντη
Διευθυντής σύνταξης: Γιοβανακης Ευάγγελος
Διαχειριστής & Δικαιούχος ονόματος τομέα: ΕΒΔΟΜΗ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ

 

Καθημερινή επικαιρότητα και ενημέρωση
Τα πάντα για την Καβάλα
Εφημερίδα 7η ΜΕΡΑ

 

Εβδόμη Ημέρα