Όταν ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών ομολογεί την αποτυχία του Μουριάδη την προηγούμενη 4ετία

Ένας ακόμη συμπολίτης μας τραυματίσθηκε πέφτοντας μέσα σε μια λακκούβα στην πολύπαθη συνοικία του Αγίου Νικολάου. Έσπασε το χέρι του και όπως άκουσα θα προσφύγει στην δικαιοσύνη.

@ Συμπάσχω με τον καθημερινό αγώνα που δίνει ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών Αλέξης Γούλας που κάθε ημέρα του έχει να κάνει όπως γράφει με τις κόντρες των γειτόνων με τα σχολεία που κλείνουν μόνο τις γιορτές και το καλοκαίρι και δεν προλαβαίνει η τεχνική υπηρεσία με τα λιγοστά άτομα (έχει 13 μηχανικούς) “τον ηλεκτροφωτισμό, τα σχολεία, τις λακκούβες στους δρόμους, τα γήπεδα, τα βουλωμένα φρεάτια, τα σπασμένα κάγκελα στα πεζοδρόμια και πολλά πολλά μικρά προβληματάκια που βασανίζουν τους δημότες”.

@ Με λίγα λόγια αν κανείς διαβάσει την ανάρτηση του αντιδημάρχου τεχνικών υπηρεσιών που βρήκε τον χρόνο να γράψει ένα κείμενο 1.000 λέξεων θα τον πιάσει απελπισία. Ο κ. Γούλας ομολογεί ότι ο δήμος είναι διαλυμένος, αφήνει να εννοηθεί ότι τα προηγούμενα 4 χρόνια διοίκησης Μουριάδη δεν έγινε τίποτε και η κατάσταση έχει επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο.

@ Αναρωτιέμαι τότε ο ίδιος τι παριστάνει. Απλά αντιδημαρχεύει και καταγράφει τα προβλήματα; Δεν έχω ακούσει ή διαβάσει σχέδιο ανάταξης του πληγωμένου δήμου παρά μόνο διαπιστώσεις που δεν βγάζουν πουθενά.

@ Προφανώς ο κ. Γούλας δεν έχει καταλάβει ότι συμμετέχει στην διοίκηση Μουριάδη όχι για να κάνει διαπιστώσεις αλλά για να λύσει προβλήματα. Όμως επειδή δεν μπορεί να τα λύσει τα καταγράφει και κλαίει πάνω από αυτά.

@ Εκεί που σταμάτησα είναι ότι φέρνει ένα παράδειγμα που νομίζω ότι προσβάλει όλους μας για το πως αντιμετωπίζονται οι πολίτες από την διοίκηση του δήμου. Γράφει λοιπόν ο κ. Γούλας “Ένας τομέας που τρώει πολύ χρόνο στους λίγους υπαλλήλους της τεχνικής υπηρεσίας, είναι οι καταγγελίες γειτόνων προς τους γείτονες τους. Καταγγελίες που αφορούν τα πάντα. Καταγγελίες που πολλές φορές δείχνουν μίσος κι εμμονή. Καταγγελίες που σκοπό έχουν μόνο να βλάψουν κάποιους κι όχι να ωφελήσουν κάποιους άλλους ή το κοινωνικό σύνολο. Δυστυχώς, αυτή είναι μια ενότητα που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να μας θορυβήσει πολύ. Ένα παράδειγμα μόνο θ’ αναφέρω. Κάποιος ηλικιωμένος στη δύση της ζωής του, έρχεται κάθε δυο μέρες στο γραφείο για να δει την πορεία της καταγγελίας του και το τί έχει κάνει η υπηρεσία σχετικά. Τρομακτικό και αγχωτικό γιατί η αρρώστια αυτή, προσβάλει και τους νεώτερους ανθρώπους”.

@ Ο ρόλος του κυρίου Γούλα δεν είναι να χαρακτηρίσει κάποιες καταγγελίες αλλά να διαπιστώσει αν είναι σωστές ή όχι, άσχετα αν αυτός που τις κάνει είναι στην δύση της ζωής του και να δώσει λύσεις.

ΕΒΔΟΜΗ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
Έκδοση: Καθημερινή
ΑΦΜ: 800828862 ΔΟΥ: ΚΑΒΑΛΑΣ
Αρ. ΓΕΜΗ:142329830000

Διεύθυνση: ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ 22
Τηλ: +30 2510222141
Email: evdomimera@gmail.com
Ιδιοκτήτης & Κύριος Μέτοχος: ΄Δήμητρα Ιωάννου Κέντη
Νόμιμος εκπρόσωπος & Διευθυντής: Δήμητρα Ιωάννου Κέντη
Διευθυντής σύνταξης: Γιοβανακης Ευάγγελος
Διαχειριστής & Δικαιούχος ονόματος τομέα: ΕΒΔΟΜΗ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ

 

Καθημερινή επικαιρότητα και ενημέρωση
Τα πάντα για την Καβάλα
Εφημερίδα 7η ΜΕΡΑ

 

Εβδόμη Ημέρα