Όποτε ανοίγω θέμα για τα δρομολόγια του αστικού ΚΤΕΛ, που έχουν μειωθεί, από την καθημερινή εκπομπή μου, δέχομαι πολλά τηλεφωνήματα ακροατών που διαμαρτύρονται για την απαράδεκτη κατάσταση όπως οι ίδιοι της χαρακτηρίζουν.
@ Μπορεί η διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ με τους περιορισμούς που έχει κάνει, να μείωσε το κόστος, αλλά δημιούργησε παράλληλα συνήθειες αποξένωσης από το συγκεκριμένο τρόπο μεταφοράς που δύσκολα θα μπορέσει στο μέλλον να αλλάξει αυτό το αποτέλεσμα.
@ Μέχρι σήμερα η διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ επιμένει σε ένα τρόπο περιορισμού των εξόδων και δεν φροντίζει να αλλάξει αυτό τον όρο ώστε να βάλει τις αστικές γραμμές πάλι στις καθημερινές επιλογές μετακίνησης των Καβαλιωτών. Έτσι συνεχώς θα μειώνονται οι επιβάτες αντί να αυξάνονται.
@ Ο δήμος από την άλλη αδυνατεί να βρει ένα τρόπο στήριξης του αστικού ΚΤΕΛ και κρατά στην απομόνωση στις συνοικίες τους, τους ηλικιωμένους συνδημότες μας και παράλληλα δεν βοηθάει στις μετακινήσεις των μαθητών και γενικότερα των νέων.
@ Προφανώς η διοίκηση του δήμου δεν έχει βρει ένα τρόπο για να δικαιολογήσει τη συμμετοχή του δήμου στην ενίσχυση του αστικού ΚΤΕΛ και παραμένει η κατάσταση χωρίς καμιά αλλαγή. Δεν ξέρω αν θα εισακουσθεί η άποψη μου, αλλά εγώ θα την καταθέσω. Η διοίκηση του δήμου ας εξετάσει με την διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ να βάλει χρήματα για τη στήριξη του και έναντι αυτών να πάρει μετοχές από το κάθε λεωφορείο ίσες με την αξία των χρημάτων που έδωσε. Έτσι θα έχει λόγο ο δήμος στις αποφάσεις και παράλληλα θα ελέγχει την ανάπτυξη της εταιρείας.
@ Όμως δεν πιστεύω ότι θα ασχοληθούν με αυτή την πρόταση γιατί οι του αστικού ΚΤΕΛ δεν θέλουν στα πόδια τους άλλους και του δήμου γιατί δεν θέλουν να βάλουν νέους μπελάδες στο κεφάλι τους.
@ Μέχρι όμως να αποφασίσουν τι θα κάνουν, η κατάσταση θα παραμείνει η ίδια με τους Καβαλιώτες να διαμαρτύρονται για τα κομμένα δρομολόγια.