Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα ότι πίσω από την πρόταση του πρόεδρου του επιμελητηρίου Μάρκου Δέμπα για πτήσεις χαμηλού κόστους που λέει τον τελευταίο καιρό είναι γιατί θέλει να τις φέρει για να γραφτεί το όνομα του στην ιστορία του επιμελητηρίου ως ο πρόεδρος της ανάπτυξης του τουρισμού. Πρώτον η Fraport δεν έχει κανένα πρόβλημα να κάνει οποία προσπάθεια θέλει ο κ. Δέμπας
αλλά αυτός θα πρέπει να αναλάβει και το όποιο οικονομικό κόστος. Αναρωτήθηκα λοιπόν όταν έμαθα τη συγκεκριμένη πληροφορία πιο κόστος να αναλάβει το επιμελητήριο για να μάθω ότι ο Δέμπας ήρθε σε συζητήσεις με κάποια συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία η οποία όμως του ζήτησε να τη διασφαλίσει με ένα ποσό της τάξεως των 80.000 με 100.000 ευρώ ώστε να μη πάρει το οποιοδήποτε οικονομικό ρίσκο η ίδια αλλά το επιμελητήριο. Ο κ. Δέμπας δέχθηκε αλλά διαφώνησε με τον χρόνο παραμονής της εταιρείας στην περίπτωση που το συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν έβγαινε.
@ Ήταν δηλαδή πρόθυμος ο Δέμπας να πληρώσει τις δεκάδες χιλιάδες ευρώ από το ταμείο του επιμελητηρίου για να έχει να λέει τι ακριβώς, ότι έφερε μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους;
Μάλλον δεν έχει καταλάβει ορισμένα πράγματα ο κ. Δέμπας και νομίζει ότι μπορεί να σκορπά τα χρήματα όπως αυτός νομίζει. Δεν είναι δικά του αλλά των επιχειρήσεων που τον εκλέγουν και δεν βλέπω πως αυτές θα ωφεληθούν από μια τέτοια ενέργεια.
@ Μου φαίνεται ότι το ταξίδι στην Ρουμανία ήταν μια μεγάλη αποτυχία και ευτυχώς που οι Ρουμάνοι δεν έδωσαν μεγάλη σημασία στο κοινό φτωχό περίπτερο της περιοχής στην έκθεση του Βουκουρεστίου.
Πάντως ήταν για όλες τις Καβαλιώτικες αποστολές μια ευκαιρία να γνωρίσουν και το Βουκουρέστι ως τουρίστες.
@ Μου φαίνεται ότι ο πρόεδρος του επιμελητηρίου έχει επιλέξει με τα λεφτά του επιμελητηρίου να στήσει την πολιτική του καριέρα και γι ́ αυτό προσπαθεί να κάνει εντυπωσιακά πράγμα ενώ παράλληλα μοιράζει χρήματα σε σωματεία και κάθε πικραμένο όπως έκανε και ο Μουριάδης την περασμένη τετραετία και δεν άφησε ούτε ευρώ στο ταμείο του δήμου.