Μου αρέσει ο πρόεδρος Χρόνης που έχει πάρει εργολαβία τα εξώδικα και μου στέλνει το ένα πίσω
από το άλλο. Αυτή την φορά γιατί μίλησα για τον διαγωνισμό που κάνει μέσω ΚοιΣΠΕ για την
πρόσληψη 13 ατόμων. Ένα από τα επιχειρήματα του στην ερώτηση μου γιατί δεν επέλεξε ένα πρόγραμμα
μέσω του ΟΑΕΔ ώστε να επιχορηγηθεί η δημοτική επιχείρηση ακόμη και με 75% μου λέει ότι επέλεξε
την λύση ΚοιΣΠΕ γιατί έτσι θα πάρει νεαρούς εργάτες και όχι αυτούς που είναι πλησίον της σύνταξης!
@ Φυσικά το πρόγραμμα πλησίον της σύνταξης είναι για 2 χρόνια και όχι για 18 μήνες όπως αυτό του
ΚοιΣΠΕ αλλά και αυτός ο ρατσισμός σε βάρος των ατόμων που έχουν κάποια ηλικία δεν τον
καταλαβαίνω. Όμως όταν κάνεις τέτοιες ηλικιακές επιλογές φαίνεται καθαρά ότι στοχεύεις να
ικανοποιήσεις μια συγκεκριμένη ομάδα εργαζομένων που τους έχεις επιλέξει εκ των προτέρων. Δηλαδή
θέλεις να κάνεις συγκεκριμένα ρουσφέτια.
@ Ο πρόεδρος Χρόνης εκτός από το ιδιότυπο ρατσισμό του είναι και γνωστός ψευταράκος αφού σε
δήλωση του σε μια από τις έντυπες σφυρίχτρες όπου συνηθίζει να δίνει τις συνεντεύξεις και για να δείξει
ότι η επιλογές των προσλήψεων των 13 ατόμων για την ΔΕΥΑΚ την έκαναν και άλλοι πρόεδροι πριν από
αυτόν ανέφερε και το όνομα του Νίκου Ξανθόπουλου. Φυσικά ο Ξανθόπουλος δεν έκανε τέτοιες
προσλήψεις και φυσικά τα ψέματα του Χρόνη θα έχουν και τις ανάλογες συνέπειες.
@ Άγνωστο παραμένει πότε θα φέρει ο Μουμτσάκης την πρόταση της διοίκησης του δήμου για την
εφαρμογή των νέων κυκλοφοριακών κανόνων για την συνοικία της Παναγίας. Νομίζω ότι και αυτό το
θέμα το πήγαν στις καλένδες και δεν θα ασχοληθούν ξανά μέχρι τις εκλογές του Οκτωβρίου.
@ Μεγάλο κυκλοφοριακό μπάχαλο χθες δημιουργήθηκε στην οδό Ερυθρού Σταυρού μπροστά από το
ξενοδοχείο “Ωκεανίς” που εκεί κοντά στις 9 το πρωί και στην αιχμή της κίνησης ο εργολάβος περνά τον
αγωγό φυσικού αερίου κόβοντας τον δρόμο στην μέση.
@ Οι δρόμοι με τις κακοτεχνίες που αφήνουν πίσω τους οι εργολάβοι των διαφόρων έργων τηλεφωνίας
και του φυσικού αερίου είναι τόσες πολλές που για να τις διορθώσει ο δήμος θα χρειαστεί ένα τσουβάλι
λεφτά. Μέχρι όμως να τις διορθώσει άγνωστο το πότε είναι πολύ επικίνδυνοι ιδιαίτερα για τους οδηγούς
των δικύκλων. Αλλά αυτούς ποιος τους λογαριάζει.
@ Ακόμη περιμένουν την οικονομική στήριξη από τον δήμο στην διοίκηση των αστικών ΚΤΕΛ. Πιστεύω
να έχουν καταλάβει ότι ο Μουριάδης είναι εύκολος στις υποσχέσεις αλλά δύσκολος στο να τις τηρήσει.