Δεν πρέπει κατά την άποψη της κυρίας Σοφιανίδου υπαλλήλου της ΔΕΥΑΚ να κάνω ερωτήσεις όπως εκ του επαγγέλματός μου οφείλω, ώστε να πάρω τις απαντήσεις προκειμένου να ενημερωθούν οι εργοδότες της που είναι οι Καβαλιώτες δηλαδή πως διαχειρίζονται τα χρήματα του στην συγκεκριμένη επιχείρηση. Επειδή λοιπόν ο αξιακός κώδικας της κ. Σοφιανίδου δεν επιτρέπει τις ερωτήσεις και θεωρεί ότι την προσβάλουν εγώ θα συνεχίσω να τις κάνω παρά το εξώδικο που μου έστειλε και την απειλή ότι θα προσφύγει στα δικαστήρια.
@ Σύμφωνα λοιπόν με αυτά που έγραψα στις 29 Μαΐου ρωτούσα “Η Σοφιανίδου με απόφαση Προέδρου της ΔΕΥΑΚ, από τις αρχές Μαρτίου, ορίστηκε Προϊσταμένη του Τμήματος Καταναλωτών. Πως υπογράφει εντάλματα; Έχει ανακληθεί η προηγούμενη απόφαση με νέα που να ορίζεται πάλι Προϊσταμένη του Οικονομικού Τμήματος; Αν όχι τότε τα εντάλματα που εκδίδονται με υπογραφή Σοφιανίδου είναι παράνομα. Αυτό αποτελεί παράβαση καθήκοντος από πλευράς υπαλλήλου”.
@ Οι παραπάνω ερωτήσεις μου είναι συκοφαντικές ή ήταν υποχρέωση μου να τις κάνω ώστε να γίνει γνωστό τι ακριβώς έγινε με το περίφημο λογισμικό από την Κύπρο; Αυτό φυσικά δεν το επιτρέπει η κ. Σοφιανίδου. Από το εξώδικο που μου έστειλε έμαθα ότι από τις 8 Μαΐου έγινε ανάκληση της μετακίνησης στον τμήμα καταναλωτών και παραμένει στο οικονομικό τμήμα. Δεν θα εξετάσω τους λόγους αυτής της ανάκλησης αν και έχω γράψει στο παρελθόν ότι το τμήμα καταναλωτών στην δημοτική αγορά έχει μείνει ακέφαλο. Επίσης γιατί ανακλήθηκε μόνο ως προς την ίδια η απόφαση του κ. Χρόνη και τώρα παρουσιάζεται το εξής ανορθόδοξο να έχει η οικονομική υπηρεσία δύο οικονομικούς προϊσταμένους και το τμήμα καταναλωτών κανένα; Προβλέπεται κάτι τέτοιο από το οργανόγραμμα της επιχείρησης;
@ Ας έρθουμε όμως σε αυτό που μου απαντά στην ερώτηση μου. Από που προβλέπεται από τη σύμβαση που υπέγραψε η ΔΕΥΑΚ με την οφ σορ εταιρεία της Κύπρου ότι επιτρέπεται “η τμηματική αποπληρωμή του τμήματος μιας σύμβασης με την έκδοση των αντίστοιχων τιμολογίων”;
@ Σύμφωνα με τη σύμβαση που αναρτήθηκε στο ΚΥΜΔΥΣ κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται πουθενά. Που το βρήκε ρωτώ η κ. Σοφιανίδου;
@ Στη συγκεκριμένη σύμβαση το άρθρο 2 λέει ότι η “διάρκεια της παρούσας σύμβασης (συμβατικός χρόνος παράδοσης) ορίζεται σε εννιά (9) μήνες από την υπογραφή της και λήγει την 08/04/2022.. Στο χρονικό διάστημα αυτό ο ανάδοχος οφείλει να εγκαταστήσει τα προσφερόμενα λογισμικά και να εκτελέσει τις συμβατικές εργασίες με δικά του μέσα και προσωπικό”.
@ Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ότι η ημερομηνία της λήξης της σύμβασης συμπίπτει και με την ημερομηνία της ανάκλησης της απόφασης από τον πρόεδρο Χρόνη της τοποθέτησης της ως προϊσταμένης καταναλωτών. Προφανώς είναι εντελώς τυχαίο.
@ Τέλος κυρία Σοφιανίδου αντί να μου ζητάτε να ανακαλέσω σας ρωτώ και πάλι. Που γράφει στο άρθρο 3 ότι μπορεί η ΔΕΥΑΚ να πληρώσει τμηματικά;
Αυτό που λέει ξεκάθαρα είναι ότι “Η πληρωμή του αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την έκδοση του σχετικού τιμολογίου προς την ΔΕΥΑΚ και θα εξοφληθεί εντός ενενήντα ημερών”. Φυσικά η πληρωμή έγινε σε λιγότερο από 90 μέρες. Αυτά για σήμερα.
Σύμφωνα με την κ. Σοφιανίδου απαγορεύονται οι ερωτήσεις για μυγιάζεται
Please select a featured image for your post