Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για το λιμάνι “Φίλιππος Β ́” μετά την παραχώρηση του την περασμένη εβδομάδα σε μια κοινοπραξίας ιδιωτών. Θα πρέπει να τρέξουν με χίλια τα έργα ώστε να καλύψουν το χαμένο έδαφος δεκαετιών. Θα πρέπει να αποδείξουν ότι ο ιδιωτικός τομέα είναι ικανότερος από τον κρατικό και στα χέρια του το λιμάνι “Φίλιππος Β ́” θα αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης της Καβάλας.
@ Το έχω γράψει πολλές φορές και μπορεί να έχω γίνει και κουραστικός επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια. Παράλληλα λοιπόν με τους ιδιώτες που θα τρέξουν τα έργα στο λιμάνι “Φίλιππος Β ́” θα πρέπει ο δήμος αλλά και το υπουργείο οικονομικών να προγραμματίσουν συγκεκριμένες δράσεις που θα
ωφελήσουν τον δήμο να αξιοποιήσει τα οικόπεδα που έχει και γειτνιάζουν με το χερσαίο τμήμα του λιμανιού ώστε να μεταφερθεί επιτέλους το τελωνείο από το “Απόστολος Παύλος” στο εμπορικό λιμάνι.
@ Ας ελπίσουμε ότι από την νέα χρόνια θα ασχοληθεί το νέο δημοτικό συμβούλιο με το συγκεκριμένο θέμα και δεν θα το αφήσει να εξελιχθεί της περιοχής ερήμην του. Αλλάζουν πολλά πράγματα από τι στιγμή που το λιμάνι παραχωρήθηκε στους ιδιώτες οι οποίοι πέρα από τα έργα που έχουν δεσμευτεί να κάνουν θα πιέσουν και για δύο άλλα σημαντικά έργα για την Καβάλα τη σιδηροδρομική σύνδεση και τον δρόμο Ε61 να φτάσει μέχρι το λιμάνι “Φίλιππος Β ́”.
@ Είναι σίγουρο ότι η δραστηριότητα του λιμανιού “Φίλιππος Β” θα φτάσει σε υψηλά επίπεδα και θα χρειασθεί να πλαισιωθεί και από δορυφορικές δράσεις προσδίδοντας στην περιοχή άλλη αξία και νέες θέσεις εργασίας.